03 листопада 2021 року за участі педагогічних колективів КЗ "Долинський ОЗЗСО І-ІІІ ступенів №4 Долинської міської ради" та Першотравневої філії І-ІІ ступенів була проведена педагогічна рада на тему: «Формувальне оцінювання – ключовий чинник якісної освіти в НУШ»

Мета: Ознайомити педагогічних працівників із стратегією, інструментами та алгоритмом діяльності вчителя щодо організації оцінювання, зорієнтованими на  ключові компетентності та наскрізні вміння  передбачені навчальною програмою, методичними рекомендаціями, щодо особливостей організації освітнього процесу у першому (адаптивному) циклі  5 класах  за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції НУШ.

Робота педагогічної ради проходила за наступним планом:

І. Ранкове вітання (Дмитренко Т.Г.)

ІІ. Алгоритм дії вчителя під час організації  формувального оцінювання.

Крок №1 «Формулювання об’єктивних й зрозумілих для учнів навчальних цілей»

Крок №2 «Визначення разом з учнями критеріїв оцінювання» (Пузенко Л.Ф)

Крок №3 «Формування суб’єктивної позиції учнів в процесі оцінювання.» (Войко Л.В.)

Крок №4 «Теоретичні основи формувального оцінювання», «Створення умов для формування уміння учнів аналізувати власну навчальну діяльність» (РЕФЛЕКСІЯ) (Григораш О.П.)

                                       ФІЗХВИЛИНКА

Крок №5 «Корегування спільно з учнями підходів до навчання  з урахуванням результатів оцінювання.» (Григораш О.П.).

ІІІ. Оцінювальні судження і рівневе оцінювання. (Цимбал О.А.)

ІV. Портфоліо учнів в  НУШ.  Підсумкове оцінювання. (Лактіонова Л.О.)

V. Свідоцтва досягнень -учнівський документ. (Дробот Ю.А.)

Підведення підсумків: Фідбек між учителями-предметниками та вчителями початкових класів.